6 Mart 2012 Salı

Ruj Günlüğü ::::# # 5 # #::::

Flormarın rujlarını severek kullanıyorum.Hele de Flormar Long Wearing serisine bayılıyorum.Gerçekten kalıcı bir seri.Bizzat tarafımdan test edildi onaylandı. :) Benim için bir rujun kalıcı olması  çok önemlidir.Gün içersinde bazen okadar yoğun oluyoruz ki rujumuz tazeliyecek zamanımız olmuyor.Dudakların iç kısımları uçmuş dışarların da çerçeve şeklinde kalan ruja sinir olurum.Rujumun numarası L18 tam bir kan kırmızısı derler yaa aynen öyle. :) Kırmızı rengi oldum olası severim.Elimde de birçok kırmızı ton ağırlıklı rujlar vardır.Fakat bu rujumu hepsinden daha çok seviyorum.Dediğim gibi bir kere kalıcı,rengi zaten mükemmel,fakat nemlendirmesi az. Nemlendirmesi az olunca aklıma acaba bu yüzden mi kalıcı sorusu gelmiyor değil.Çünkü Alix avienlerimin nemlendirmesi gayet iyi fakat onlarında kalıcılığı iyi değil.Bu konuda bilgisi olan arkadaşım varsa bizleri bilgilendirirse çok sevinirim. :)) Gelelim fotolarımıza.............









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder