8 Mart 2012 Perşembe

Yeniler..Yeniler..Yeniler..

Öncelikle hepimizin kadınlar günü kutlu olsun. :) Kadınlar günü vesilesiyle her yerde indirim var.Bende bu indirimlerden faylandım ve bakın ucuz ucuz neler aldım.. :)

Dükkanın biri kapının önüne bir sürü flormar malzemesi çıkarmış.Hemdeöyle ucuzlar ki kapış kapış gidiyordu.Bana da bu kalabalıktan 3 ruj 2 far nasibime düştü.Aslında daha karıştırır kimbilir neler bulurdum ama kabalalıktan daral geldi içime bir an önce alım gidim dedim.:) Eee nerde ucuz biz bayanlar hemen orada...( Rujları tanesi 4,5 tl ye aldım.Farları da tanesi 3 tl den aldım.) RUJLARIN POSTU YAKINDA SİZLERLE :)


Ve watson alışverişim 7-8 mart tarihleri arasında watsonlarda yüz temizleme ürünlerinde %50 indirimin olduğunu çoğumuz biliyoruz.Bende dün 3 adet ürün aldım.Fakat şunu hemen belirtmek isterim indirimler her markada yok belli birkaç markada var.İndirimde olan markaların da hepsinde %50 indirim yokmuş. :(
Sebebi de mesela zaten bu ay Loreal ürünleri %30 indirimlimiş üzerindeki fiyatın üzerinden % 20 indirim oluyormuş falan filan yani üzerinde ki etiketlerin % 50 si düşecekmiş gibi düşünürseniz yanılyorsunuz.Çoğu üründe böyle olunca tabii görevlilere bu ne kadara geliyor acaba diyip sormak durumunda kaldım.Nese gelelim alışverişime bazen yüzümde bir yada 2 tane iri iri sivilceler çıkıyor.Bunlra çözüm olsun diye garnierin sivilce karşıtı rollonunu aldım.Bakalım işe yarayacak mı? :) Bu ürünü 7.45 tl aldım. Sonra watsonun kendi ürünü olan yüz temizleme köpüğünü ve toniğini aldım.Satıcı bayan ürünü öve öve bitiremedi.Bakalım gerçekten de övdüğü kadar varmıymış.. Bu iki ürüne de yaklaşık olarak 12.5 tl verdim.Gerçekten çok iyi fiyatlara aldım.İnşallah memnun kalırım hepsinden.
 .Sevgiyle kalın..


4 yorum:

  1. tatlım öncelikle güle güle kullan,garnier ın bu ürününü beklentisiz almıştım.kapatıcı özellikte olanı,ama ciddi ciddi memnun kaldım.Bende arada bir ağrılı kocaman sivilceler olur,hepimizde olanlardan :)) şimdilerde de onlarla savaşıyorum,iki tane çıktı,birine sürdüm garnier ı birine sürmedim,aklımca deney yaptım :D sabah sürdümişu an bakıyorum da acısı bile %40 azalmış,sivilce küçülmüş...diğeriyse içler acısı hala acıyor ve aynı büyüklükte.Bence sen de memnun kalacaksın :))

    YanıtlaSil
  2. Şu an öyle sevindim öyle sevindim ki walla alırken açıkçası pek bir işe yarayacağını düşünerek almadım.İnşallah çıkan sivilceleri hemen geçirir.Bundan böyle korksun sivilceler bizden :))

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan canım.İnaşşalh işe yarar.bir süre sonra ürünü yorumlamanı bekliyorum:)Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan hepsinii=))) blogun hayırlı olsunn =)
    bende beklerim =)
    http://1k1a.blogspot.com/

    YanıtlaSil