2 Mayıs 2012 Çarşamba

Çöpe Gidenler ::::# # 2 # #::::


1) Flormar Mind Roll-on:Kesinlikle bir daha almayacağım bir ürün.Parfümünü alırken yanında almıştım.Merak ettim nasıl olduğunu fakat beğenmedim.Kokusu güzel ona lafım yok fakat terlemeyi kesinlikle önlemiyor.Bitti gitti sonunda.
2)Flormar Mind Eau De Parfum:Kokusuna bayıldım.Lolipop gibi şekerimsi bir kokusu var.Kalıcılığı gerçekten çok iyi.Alırken bu kadar memnun kalacağımı düşünmemiştim.Bitti yenisi alındı.Tekrar tekrar alacağım bir ürün.
3)Flormar Touch Eau De Parfum:Flormarın bu parfumunu de çok beğendim.Çok hafif bir çiçek kokusu,tam yazın kullanılacak bir parfum bence.Bitti ama bununda yenisi alındı.Flormar parfum konusunda gerçekten başarılı.Denemek için alın derim bence memnun kalacaksınız.Fiyatları da 25 ytl civarında,daha ucuz satılan yerlerde var.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder