28 Mayıs 2012 Pazartesi

Çöpe Gidenler ::::# # 3 # #::::




1)Anew Rimel: Kesinlik tekrar tekrar alacağım bir ürün kendisi.Fırçası silikon fırça ve kirpiklerimi tek tek ayırıyor.Topaklanma yapmıyor.Avonun rimellerini aslında beğenmem ama bu rimel benim gönlümü fethetti bile.

2)Gülşah Aseton: A 101 den alınmıştı.Parmexin yerini asla tutmaz ama fena değil.Zorda kalınca alınıp kullanılacak bir aseton.

3)Sebamed Liquıd Face & Body Wash: Hassas bir cildim var.Çoğu temizleyiciler yüzümde hep alerji yapıyor.Bu ürün cildime bir zarar vermedi.Fakat son zamanlarda yüzümde kurutma yaptı.Bir süre ara vericem elimde başka ürünler var onlar bitince belki tekrar alabilirim.

4) Avon Elma Kokulu Saç Açıcı Spreyi:Allah'ım bayılıyorum ben ürüne kaçıncı şişedir biten bilmiyorum.Stokta bol bol var.

5)İdil Gül Suyu:Bir ara tonik kullanmak amaçlı almıştım.Ara ara ellerime döktüm bitti gitti.

6)İpek Saç Kremi:Fena bir ürün değil.Fiyatı oldukça iyi saçlarımın uçlarıma sürdüm hep.Diplerine gelince çok çabuk yağlandırıyordu.Bitti belik ilerde tekrar alınabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder