10 Şubat 2013 Pazar

Ürün Keşfi # Elseve Extraordinary Oil #




Geçen hafta watsona uğradım.Saçlarım için saç açıcı sprey arama telaşı içindeydim.Saçımın tam arkası bie dolaşıyor açılmıyor bir türlü,ne kremler maskeler kullandım ama yok banyodan sonra açamıyorummm. :( Hatta geçen ay sırf bu yüzden saçımı kestirmek zorunda bile kaldım.Ama ne fayda gene dolaşıyor gene dolaşıyor.Nese lafı fazla uzatmayalım.




Ürün incelemesi yaparken elseve extraordinary oil dikkatımı çekti.Daha önce dikkat etmemişim bu ürüne.Fiyatı da oldukça uygundu 13.90 tl gibi bir fiyatı vardı.6 çiçek özü içeriyor.Yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum ve inanılmaz memnun kaldım.Saçlarım kolay taranıyor,gün içinde yumuşacık oluyor.Ve ürün kocaman bişi uzun zaman gider.Zaten bir iki damla yeterli oluyor.İki çeşidi bulunuyor.Her saç tipi için ve boyalı saçlar için bende ki her saç tipi için olan.Ben çok beğendim tavsiye ederim.İçeriği için görsel aşağıdadır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder