18 Haziran 2013 Salı

Ben Kardesimin Düğününe Gidiyorum Heyooo yuppi

Merhaba sevgili takipcilerim, mektup baslar gibi bir yazıyla karsinizdayim :) Bu yaziyi sizlere uludağ turizm otobüsünden yazıyorum :) Nereye mi gidiyorum  memleketimeeee Ben Çanakkale' nin Biga ilcesindenim geçen sene evlendim ve Aydın da yaşıyorum.Canim biricik kız kardeşimin bu hafta sonu Biga da düğünü var. Bende düğün için düştüm yollara kocacik eczacı olduğu icin o cuma akşamı yola çıkacak. Garip duygular icinde kaldım bugün evlendigimizden beri ilk defa tek başıma uzun bir yola çıktım ayrılırken azıcık duygusal dakikalar yaşadık :( Bir yanim memleketime gidiyorum diye mutlu bir yanim da eşimden kısa bir süre ayrı kalacak olsakta işte mutsuz :( Düğün icin cok güzel ayrıntılar dus7nduk kimisini yaptık kimisini yapamadik hepsini sizlerle paylaşicam takipte kalin .  Ben simdi meyve suyumu ve kekimi yiyeyim otobusumuzun ikramı sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder