16 Haziran 2013 Pazar

Çöpe Gidenler:::## 5 ##:::



1) Clear  Men:Eşimin severek kullandığı bir ürün hem kepeği önlüyor hemde kokusu çok güzel yenisi alındı bile :)
2)Fa Deodorant:Limonlu bir ürün,fa limonlu kolonyanın yanında hediyedi nihayet bitti bir daha kesinlikle almam kokusunu hiç beğenmedim.
3)Watsons Avakadolu Saç Cilası:Bu bitirdiğim 3. kutu inanılmaz memnunum yalnız bu sefer biralı aldım.Fakat çok memnun kalmadım.Yine bundan alıcam.

4)Capitol Şampuan: Bimden almıştım,oradaki kız bu ürünün çok iyi olduğunu beğenmezseniz paranızı iade ediyoruz dediği için deneme amaçlı almıştım.Aslında kötü bir ürün değil,fakat benim saçlarım boyalı olduğu için saçlarım çok zor açıldı bitti gitti bir daha almam.
5)Pantene Boyalı Saçlar İçin Şampuan: Gerçekten çok başarılı bir ürün saçlarıma çok iyi geldi indirimlerden aldığım başka markaları kullanmak için ara verdim fakat en kısa zamanda tekrar dönülecek kendisine.

6)Diaderma Hassas Göz Makyaj Temizleyicisi:Bu ürünle resmen aşk yaşıyoruz, inanılmaz güzel bir ürün göz makyajımı çok kolay temizliyor,gözlerimi yakmıyor tekrar tekrar alıp kullanıyorum,yenisi alındı bile :)

2 yorum:

  1. Ne çok saç ürünü bitirmişsin :) ben 1 şampuanı 2 ayda zor bitiriyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu şampuanları bitirereli baya olmuştu yazilari biraz gec oldu normalde bende ayda 1 şampuan bitiyorum :)

      Sil