29 Temmuz 2013 Pazartesi

Ürün Yorumu Dove'dan Gelen Hediye Paketi

Merhaba  arkadaşalar 3 hafta önce elime ulaşan paketi kullandım ve yorumlarımı sizlerle paylaşmak istiyorum.Öncelikle bu paketi gönderen Aytaç beye teşekkür ediyorum.Evet gelelim yorumlarıma ürünleri tek tek yorumlayıp son olarak saçlarımdaki etkilerini paylaşmak istiyorum,






Dove şampuanı tek başına çok beğendim,normalde saçlarımı kesinlikle saç kremsiz tarayamam dolaşırlar fakat bu şampuanı tek başına kullandığımda bile saçlarımı kolayca tarayabildim bu sebeble şampuana bayıldım.






Şaç kremi de güzel, yoğun, azıcık sürsem bile etkisi hemencik gösterdi.





Bu seri içinde en en beğendiğim şaç maskesi oldu,gerçekten çok güzel bir ürün,kardeşin düğünü,kına gecesi,görüncenin düğünü falan derken şaçlarım inanılmaz yıprandı,özelliklede uç kısımları çatal çatal oldu her şaç taramadı uçlarım kırılır elimde kalırdı.Bu seri elime gelmeden önce saçlarımı kısacık kestirmeyi düşünüyordum,Fakat seri yoğun yıpranmış saçlara olduğunu görünce kestirmedim ve böyle denemek istedim, kullandığımdan beri saçlarımın parladığını gördüm. Bu yüzden maske bitince tekrar almayı düşünüyorum.


 

Gelelim saç serumuna açıkçası 15 gün içinde saç dökülmemede öyle çok bir azalma olmadı. Biraz azaldı ama yüzdeye vuracak olursak %45 diyebilirim.



Yukarıdaki foto sol taraftaki saç yumağı kullanmaya başladığım ilk günkü sağ taraftaki de 15 gün sonundaki saç yumağı

Ben bu seriyi genel olarak beğendim, bitince tekrar alıcam yukarıda da dediğim gibi saçlarıma bir canlılık geldi,kokusu muhteşem,ayrıca saçlarım çok kolay taranmaya başladı.

Benden 10 üzerinden 8 aldın Dove :)



Ürünün tavsiye edilen satış fiyatları

Dove Saç Dökülmesine Karşı Şampuan 400 ml : 6,95 TL

Dove Saç Dökülmesine Karşı Saç Kremi 400 ml : 6,95 TL
Dove Saç Dökülmesine Karşı Maske 200 ml : 13,95 TL
Dove Yoğun Bakım Serumu 7×7 ml : 19,90 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder