14 Ağustos 2013 Çarşamba

ÜRÜN TAVSİYESİ ::::##::::AVON MAGIX FONTÖDEN::::##::::





 Aslında avonun ürünlerini genel olarak çok sevmem fakat bazı ürünleri varki gerçekten çok başarılı bunlardan biri de avonun transparan fontöteni.Bu ürünü aldığımdan favori ürünlerimden biri oldu.Normalde temizlenmiş bir cilde uyguluyorsunuz yüzden parlamayı önlüyor ve ışıltı veriyor.Fakat ben renkli fontötenimin üzerinde uyguluyorum.Yüzüme bir ışıtlı vererek daha doğal bir görünüm sağlıyor. Ayrıca bu ürünün 15 spf kuruma faktörü buluyor.Yaz aylarında da rahatlıkla kullanılacak bir ürün.Ben çok beğendim bitince tekrar almayı düşünüyorum.Ürünü gönül rahatlığı ile alıp kullanabilirsiniz.Sevgiler....






4 yorum:

  1. bir ara kullanmıştım bunu. yumuşacık bir his veriyordu.

    YanıtlaSil
  2. ben çok memnun kalmamıştım diye hatırlıyorum bundan uzun zaman oldu kullanalı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben fontötenimin üzerine kullanıyorum öyle olunca daha doğal duruyor.

      Sil