15 Ağustos 2013 Perşembe

Ürün Tavsiyesi :::##::: Cilt Bakım Rutinim :::##:::1



  Merhaba bugün sizlerle uzun zamandır severek kullandığım ve cildime iyi gelen seriyi tanıtıcam. Sivilceli bir cildim var,ve ayrıca çok hassas çoğu ürünü kullandığımda ya sivilce yapar yada yüzüm kızarır,bir çok kozmetik markasını denedim bu ana kadar çoğundan memnun kalmadım.Fakat bu seriye bayıldım bayıldım:)






   Yukarıdaki seriyi yaklaşık 4 aydır kullanıyorum.Bu seriye ek olarak birde sabunu var fakat sabunu az sivilceli ciltler için kullanıyor.Benim sivilcelerim çoştuğundan (intihaplı aknelerim var) ve sabun kullanmak pek sevmediğimden köpük temizleyiciyi seçtim.Köpük temizleyici nemli yüzüme uyguluyorum ve 15 dk yüzümde beklettikten sonra ılık su ile duruluyorum.Eğer intihaplı akneleriniz var ise bu köpük sizin için uygundur.





   Toniği ise sadece t bölgeme disk pamuk yardımıyla uyguluyorum.Alkol içermediğinde bu toniği bu toniği çok sevdim.






   Jel nemlendirici de yüzünüzün parlak görünmesini engelleyip yüzdeki fazla yağlanmayı önleyerek sivilce oluşumunu engelliyor.

Bu seri düzenli kullanıldığında gerçekten işe yarıyor.Ve sivilcelerinizde azalma oluyor.
Sebamedin ürünlerini severek kullanıyorum.En önemlisi hassas ciltler için uygun olmasıdır.Ve uygun fiyatlı ve kaliteli ürün arayanlara kesinlikle tavsiyemdir.

10 yorum:

  1. Köpük sanırsam bana lazım değil ama diğerlerini doktoruma sorup almayı düşünüyorum :) Roaccutane tedavimden beri her şeyi sorar oldum da !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kullanamadım roaccutane ve benzerleri karaciğer enzimlerim yüksek çıktı tehlikeli bulmuştu doktor,ben de artık piyasadaki ürünleri kullanıp çare arıyorum :)

      Sil
  2. sivilcelerim yok ama karma ve oldukça hassas bir cildim var temizleyici olara köpüğünü sipariş verdim umarım memnun kalırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnş. canım memnun kalırsın :) Şimdiden güle güle kullan :)

      Sil
  3. Sebamed ürünlerini bende güvenerek kullanıyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle Hem fiyat açısından hem de beklentilerimi fazlasıyla karşılıyorlar.

      Sil
  4. ben de şu ana kadar birçok iyi markanın temizleyicisini kullandım ama hiçbirini imex sabun kadar beğenmedim, tavsiye ederim

    http://kavininkahvesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet imexi bende kullandım ama benim yüzümü çok germişti,bitince bir daha da almadım.

      Sil
  5. Bende Sebamed'in ürünlerini kullanıyorum gayet memnunum :)

    http://dreamglamour.blogspot.com/

    YanıtlaSil