13 Aralık 2013 Cuma

WATSONS' DAN EOS BENZERI DUDAK BALMI

Merhaba arkadaşlar uzun zamandır bloğa yazı yazamadım. 13 haftalık hamileyim :)) zor bir dönem geçirdim. Mide bulantılari kusmalar derken yeni yeni kendime gelmeye başladım.


Birkaç gündür herkesin instagraminda blogunda watsons un yeni çıkardığı dudak balmlari var bende çok merak ettiğimden bugün bir tane aldım. İyiki de almışım öncelikle çok şeker bir ambalaji var eminim ambalajina vurulup alan çoktur. :))



 ürünün özelliklerine gelirsek bir kere nemlendirmesi oldukça iyi, kokusu zaten mükemmel (ben frambuazlisini aldim) ve oldukça da kalıcı (sürdükten sonra uzun zaman burnunuza kokusu geliyor) yanlız renk vermiyor (renkte verseymis 10 numara olurmuş) bu balmlar eoslarin bir nevi cakmalarimis  (ben hiç eos kullanmadım o yüzden kıyaslama yapamıyorum ) ben bu ürünü oldukça başarılı buldum fiyatı 9.90 tl farklı çeşitleri bulunuyor.





3 yorum:

  1. Gule gule kullan canım:)))
    Bu arada çok ama çok sevindim bakalım benimde son bir ayim kaldi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :))Allah sağlıkla kolaylıkla kucağınıza almayı nasip etsin canım benim senin az kalmış baya :))

      Sil
  2. ben de çok merak ediyordum bu ürünü
    teşekkürler
    http://secilll.blogspot.com/

    YanıtlaSil