1 Mart 2014 Cumartesi

Avondan Cocoa Butter El Kremi

Herkese merhaba, 25. haftaya girdik teyzelerimiz. :) Çok şükür herhangi bir problemimiz yok yalnız biraz hızlı kilo almam var bu zamana kadar 8 kilo aldım.Boyum 1.59 olunca doktorum biraz hızlı gittiğimi dikkat etmem gerektiğini söylüyor.:)


Bugün sizlere yine bir el kremi tanıtımı yapıcam.Bu kremi alalı baya oldu fakat anca kullanma fırsatı bulabildim ve hemen sizlerle paylaşmak istedim.

 
Oriflame'dan aldığım ve hayal kırıklığını uğradığım çikolatalı kremden sonra bu kremi inanılmaz beğendim

 
Öncelikle kokusu muhteşem,nemlendirmesi desen fena olmasada o da iyi.Ben normalde vaselinenin
kakaolu kremini alıyordum.Fakat bu kremde en az bir vaseline kadar çok iyi .İyiki almışım bu aralar severek kullanıyorum kendilerini çantamdan ayırmıyorum.Avon katologunda görürseniz kesinlikle şans verin derim. Sevgiler...
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder