7 Nisan 2014 Pazartesi

Bitenler :::##:::10:::##:::


1)Johnsons Baby Yağ:Hamileliğimin ilk günlerinden beri her banyodan sonra tüm vücuduma uygulayarak kullandım.Şuan 30. haftadayım çok şükür çatlağım oluşmadı.Yenisi alındı bile. Çok memnun kaldım.

2)Listerine Zero Ağız Bakım Suyu: Alkolsuz olduğu için almıştım ama nedense pek beğenmedimCool olanı daha çok seviyorum.Daha çok ferahlık veriyor.Bir daha almam.

3)Garnier Aktif Saf Temiz Yüz Yıkama Jeli: Bu jeli başta çok severek kullanmıştım fakat zamanla sivilcelenme yaptı. İçinde az kalmıştı.Çöpe gitti. Bir daha almam.

4)İpana Clinic Line: Diş macununda aslında sensoline kullanıyorum fakat geçen ay sıkılınca başka markalarda denemek istedim.Bu macun fena değildi. Tekrar alabilirim.

5)Colgate Total: Bu macunu tatil çantam için almıştım.İçinde az vardı, son kullanma tarihini açıldıktan sonra 12 ay ibresini görünce kullanıp bitirdim.Tekrar almam çünkü ucuz diye almıştım.Diş etlerimde yara yaptı.

1 yorum: