30 Mayıs 2014 Cuma

Ersağ Leylak Duş Jeli

    Herkese merhaba :) Bugün sizlere ersağ yeni nesil ürünlerinden bahsedeceğim. Geçen sene arkadaşımın tavsiyesi üzerine tanıştım ersağ ürünleriyle ilk olarak temizlik ürünlerinden aldım. Damla konsantre, genel temizlik ve banyo wc temizlik ürünlerinden oldukça memnun kaldım. Arkadaşım duş jellerininde çok güzel olduğunu banyodan çiksan bile hala icerisinin mis gibi koktuğu nu en önemlisi ürünlerin içeriğinin oldukça temiz olduğunu ve kimyasal içermediğini söylemesi üzerine bir de duş jelinden aldım. Açıkçası başta satış politikası diyerek düşündüm ne kadar iyi olabilir ki dedim ve almak istemedim fakat sırf merağimdan siparis verdim. :)

Evet gelelim ürünü naıl bulduğuma bende esimde bu ürünü çok sevdik öncelikle ürünün yapısı çok yoğun değil  az ürünle bile çok köpürüyor.  Ve gerçekten banyodan çıktıktan 1 saat sonra bile icerisi mis gibi Leylak Leylak kokuyor. Bence tek kötü yani sisesi çok büyük 1 lt bu yüzden biz kullanırken biraz sıkıldık başka ürünlerde kullandık. Fiyatını hatırlamıyorum ama ürünleri ersağın internet sitesinden inceleyebilirsiniz. Sevgiler.....

http://www.ersag.com.tr/



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder