12 Ağustos 2014 Salı

avon extra lasting rujları

  
   Herkese merhaba,dün bebeğimizin 2 aylık aşıları oldu.3 aşıyı aynı anda vurdular.2 aylık aşısı ateş yapabildiği için 4 saat arayla calpol verdik.Biraz huysuzduk fakat bugün daha iyiyiz. Kağan uyuyunca hemen biriken postları yazmaya başladım.Eee bebekli olunca böyle oluyor. :)
 
 
 
   Geçen ayki avon katoluğunda extra lasting rujları baya bir indirimdeydi.Bende 3 rengini aldım.
 
  Katalogla gelen ürün arasında renk farkı olduğundan beklediğinizin dışında bir renkle karşılaşmanız mümkün :) Bu yüzden swachlarını sizlerle paylaşmak istedim.
 
 
 
   Rujların yapısını beğendiğim vaad ettikleri gibi kalıcı,geçen hafta bebek mevlütümüzde test ettim onayladım :)sürümü kolay, nemlendirmesi iyi açıkçası rujları sipariş ederken çok iyi olacağını tahmin etmemiştim.Fakat beklentimin üzerinde çıktılar bir de fiyatı 6.90 tl olunca yemede yanında yat oldu :)
 
 
    Benim favori rengim mauve ice oldu.
 
    Eğer indirimde denk gelirse bu rujlara bir fırsat verin derim.

3 yorum:

  1. Kırmızı olana bayıldım :)Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. katalogdan sipariş vermenin en kötü yanı bu sanırım ne yapısını biliyoruz nede tam olarak rengini =/ simli mi saten mi mat mı belli değil :/ keşke belirtseler yada temsilcilerde tester rujlar olsa hoş onlarda var ama bize denettirmiyorlar :) coral olana bayıldım güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil