26 Ağustos 2014 Salı

Essence Rujlarım



Avrupa'nın 1 numaralı kozmetik markası olan essence i herkes gibi bende çok seviyorum.Essence standından bir çok ürün aldım.Kimi hoşuma gitti. Kimini beğenmedim.

Rujlarını da geçen aylar da yenileri eklendi.Ve birçok bloggerin favori ürünü oldu. Ben essence Türkiye'ye ilk geldiği zamanlarda bu 3 ruju almıştım.Turuncu rengini oldukça severek kullandım aslında bu ruj simli yapıda ama içindeki simler beni hiç mi hiç rahatsız etmedi.fakat diğer iki rengi hangi kafayla aldım inanın bilmiyorum. :) Fotograjlardan da görüldüğü gibi mor olan resmen sim deposu :)ve dudaktaki duruşu hiç hoş değil,Nude tonlu olan da saten yapıda oda bana hiç mi hiç gitmedi. :)

1 yorum:

  1. mor olan bende de vardı sanırım ya da denemişmiydim resmen ağzıma parça sim alıp sürmüşüm gibi olmuştu..

    YanıtlaSil