14 Ağustos 2014 Perşembe

oriflame beauty rujları




Bugün de sizlerle yine bir ruj koleksiyonundan konuşacağız.Oriflame kataloğunda dönem dönem indirime giren beauty rujlarından ben 2 rengini kış ortalarında almıştım.

 
Bu rujların sürümü çok kolay,nemlendirmesi fena değil, kalıcığı ise orta denecek düzeyde.Katalogtan ürün alırken nedense hep hayal kırıklığına uğruyorum.Renkler çok farklı olabiliyor.Ya da mat yada saten mi anlaşılmıyor. Bu iki rujda da aynı şeyi yaşadım pembe olanı daha açık diye aldım.Böyle çıktı. :) Kırmızımsı olanı da daha koyudur diye o da böyle çıktı.Gerçi renkleri beğendim. Almak isteyenlere fikir olur diye bendeki renklerin sizler için fotoğrafladım.



Ben 9.90 tl gibi bir fiyata almıştım.Bu iki renkte benim favori rengim oldu pink mayfloweri gündüz,garnet attractionu ise gece makyajlarımda kullanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder