10 Ekim 2014 Cuma

Bayram İndirimi Alışverişleri

Herkese merhaba uzun zamandır blogla ilgilenemiyorum. Sebebine gelirsek 5. ayına girmiş bir bebeğim var. Bu aralar uyku düzenimiz çok bozuldu. Gün içerisinde çok fazla uyumuyor.Geceleride yarım saatte bir uyanır oldu.Hal böyle olunca gündüzleri o uyuyunca bende hemen uyuyorum.Nese lafı çok uzatmadan bayram indirimlerinden neler aldım gelin beraber inceleyelim.

Öncelikle Aydın'a gratis açıldı. :)) Yuppi yuppi wet n wild ta %40 indirim olunca bende denemek istediğim ürünleri aldım.


Ayrıca bayram haftası a101 de çok güzel ürünler geldi.Bunlarda market alışverişim.


En kısa zamanda hepsinin yorumu burda olacak. :)

7 yorum:

  1. Sende benim gibisin desene:) ayda 1 defa gelir oldum bloğa, hepsini sağlıklı günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. bloggumda sana verilmiş bir ödülün var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim en kısa zamanda ödülümü almaya geliyorum :)

      Sil
  3. Hepsi çok güzel ürünlermiş.Güle güle kullan.

    YanıtlaSil