4 Kasım 2014 Salı

AVON ON DUTY DEODORANT

Herkese günaydınnnnn! :)
 
Uzunca bir aradan sonra sizlerleyim yine, evde çocuk olunca değil internete girmek ayaklarımı uzatıp yatmak bile hayal oluyor. :)
 
Bu ayki avon kataloğunda satışa sunulacak olan yeni çıkan deodorantlardan geçen ayki panaromadan sırf kotamı doldurabilmek için hiç bir beklentim olmadan sipariş verdim.Beklentimin çok üstünde bir performansla karşılaştığım bu ürünlerin hemen yorumunu yapmak istedim ki belki denemek isteyen arkadaşlarım olur diye.



Avon on duty ismini verdiği bu serinin daha önce roll-onlarını da satışa sunmuştum.Fakat daha önce markanın başka ürünlerini kullanıp memnun kalmadığımdan dolayı onlara sanş vermemiştim.Açıkçası bir daha ki siparişimde bir tane bu serinin roll onlarından alıp denemeyi düşünüyorum.
 
On duty deodorantlarının 3 çeşidi bulunuyorum.Ben denemek için hepsinden aldım.Çünkü çok komik bir rakamla bize gelişi vardı .Kokuları çok hafif, bu yüzden kalıcıkları diğer deodorantlara göre biraz az, fakat gün içerisinde terlemeyi önlemesi diğer markalara göre aynı. İçlerinde en çok light bloomun kokusunu beğendim hafif pudramsı bir kokusu var beni hiç rahatsız etmedi. En ağır kokulu olana gelirsek tropical burst olan turuncumsu olanı,biraz daha yazı anımsatan adından da anlaşılacağı üzere tropical meyve kokusu var. Gri olan İnvisiple protection olanın kokusunu biraz erkek kokusuna benzettim açıkçası, hatta acaba bu erkek için olan mı diye bile baktım ama değilmiş.Ben senelerdir deodorant tercihimi hep Niveadan yana yapmişimdir.Çok nadir arada rexona yada dove gibi markaları kullanırım.Avonun bu serisine bayıldım daha uygun fiyata aynı performansı yakalayabileceğim bir alternatif sundu bana. Eğer bu ürünleri denemek isterseniz avonun bu ayki kataloğunu incelemeyi unutmayın. :)
 
Sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder