11 Aralık 2014 Perşembe

Gliss Million Gloss Sıvı Saç Kremi

Herkese merhaba,

Bugün sizlere 2 haftadır kullandığım glissin yeni serisi olan million gloss sıvı saç kreminden bahsedeceğim.


Glissin sıvı saç kremlerini çok seviyorum.Birçok markalara göre bence içlerinde en iyileri diyebilirim.Bu seri parlaklığını yitirmiş mat saçlar için. Açıcılardan dolayı matlaşan saçlarıma bu serinin iyi geleceğini düşünerek aldım.2 haftadır bu ürünü banyodan sonra saç açıcı olarak kullanıyorum.


Bir kere kokusu diğer serilere göre bence biraz daha iyi, belki kokusu başkalarını rahatsız edebilir fakat beni hiç rahatsız etmedi sevdim bile diyebilirim.Peki vaad ettiği parlaklığı sağlıyormu çok olmasa da evet saçlarımda hafif bir parlama oldu.Ben glissin en çok normal saçlar için olanını seviyorum bu seri de hoşuma gitti.Serinin diğer ürünlerinden almadım kullanan arkadaşlarım bu postun altına görüşlerini bırakırsa memnun olurum.

5 yorum:

  1. Aynı serinin serumunu kullanmıstım ama ne parlatma etkisi görebildim. Ne kokusunu begendim. Uzun sure kulladım ama cope gidecek gibi duruyor. Bu arada sıvı sac kremi olarak sarıkız , neva , selective , bioblas bir de totex oneririm. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. totex ve sarıkızı kullanmıştım diğerlerini denemedim,bioblası bir blogta okumuştum iyi yorumlar vardı.Elimdeki ürün bitince birde onu deneyim :)

      Sil
  2. Ben seriden memnun kalamadım evet spreyin kokusu biraz tuhaf beni rahatsız etmedi değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında glissin şampuanlarını seviyorum.özelliklede siyah ve altın sarısı olanından memnun kalmıştım.Fakat bu seri bence vaad ettiğini karşılamıyor. :)

      Sil
  3. Merhaba, blog keşif etkinliğinde buldum blogunuzu bana da gelin beklerim :))

    YanıtlaSil