12 Ağustos 2015 Çarşamba

Bitenler:::::16:::::


1)Sebamed liquid Face&Body Wash:Bu ürünü uzun zamandır kullanıyorum bir ara cildimde kuruma yapmış bırakmıştım kalan ürünü tekrar kullandım ve aynı sorunu yaşamadım.Büyük boyu hem daha ekonomik hemde çok uzun süre gidiyor.Elimdeki ürünler bitene kadar yenisini almak yok. 

2)Dalan D'Olive Duş Jeli ( Zeytinyağlı): Bu ürün bir hediye çekilişinden gelmişti kokusu güzeldi.Duş jellerinde kokusu güzel olduktan sonra ayrım yapmıyorum.İndirimde denk gelirse alırım.

3)Watsons Avokadolu Bakım Maskesi:Bu üründen kaçıncıyı bitirdim bilmiyorum.Nerdeyse her çeşidinden kullandım,saçlarıma en iyi bu geldi.Bu ürün benim banyoda demirbaşım yenisi geldi bile.

4)İsana Hindistan Cevizli Duş Jeli: Bu ürün isana markasına ait son ürünümdü.Ankaraya gittiğimde bu duş jellerinden 10 tane alıp gelmiştim.Aydında rossman olmadığından dolayı tekrar alamıycam.Fiyatına göre oldukça başarılılar.


5)Elidor Güçlü ve Parlak Saç Kremi:Bu üründe benim yine banyo demirbaşlarımdan hem kokusu hem saçlarımı yumuşacık yapmasıyla bittikçe alıyorum.

6)Yves Rocher Boyalı Saçlara Özel Şampuan:Bu şampuanla ilgili en kısa zamanda bir yazı hazırlıyacağım. 

7)Dalin Bebek Şampuanı:Fırçalarımın şampuanı yenisi alındı bile.

8)Bübchen Baby Bad: Bunu oğlum için kullandım doğdundan bu yana vücüdünü bunla köpürtüp başınıda aynı markanın şampuanıyla yıkadık.Kokusu çok güzel,en önemlisi pişik alerji gibi sorunlar yapmadı.

9)Sebamed Bebek Losyonu:Bunu kendim için almıştım hamilelik zamanlarımda kullandım.Kokusu oldukça güzeldi.Cildimi yumuşacık yaptı.Nemlendirmesi oldukça iyi.

1 yorum: