13 Ağustos 2015 Perşembe

Rexona Shower Clean Fresh


Yaz aylarında çoğumuz bende dahil sprey tarzı ürünleri seçiyoruz bende bu sebeble severek kullandığım sprey ürünlerle ilgili bir yazı dizisi hazırlamak istedim size bu 2. yazım olacak bir önceki yazıma buradan ulaşabilirsiniz.

Rexonanın ürünlerinin çoğunu kullandım diğer markalara göre bir tık daha alttadırlar.Nedenine gelirsek bir çok markaya göre kokuları çabuk kayboluyor.Fakat bu çeşidi düşüncelerimin değişmesine neden oldu bir kere çok hafif temiz bir kokusu var bu çeşidin ayrıca kokusu öyle çabukta kaybolmadı.Ben çok beğendim eğer fresh tazelenmiş kokuları seviyorsanız bu çeşidi denemelisiniz.


4 yorum:

  1. Ara sıra Rexona da kullanıyorum ama favori markam Nivea sanırım....

    YanıtlaSil
  2. Bu beni iyi koruyor.Nivea ile dönüşümlü alırım hep bundan.

    YanıtlaSil
  3. bu ürünleri ter için değil de sırf serinlemek için kullanıyorum artık resme o kadar sıcak oldu :-(

    YanıtlaSil