4 Eylül 2016 Pazar

Avon CC Pudra

Herkese merhaba,
son 2 yıldır hayatımıza bb, cc ve dd ürünler girdi.Bende sizlere avonun geçtiğimiz aylarda piyasaya çıkardığı CC pudrasından bahsedicem.



Normal pudradan farkı ne derseniz biraz daha yumuşak kıvamlı olması.Şöyle tarif etmek istersem normal pudralar toz ürünün sıkıştırılmış halidir. CC ise tozutma yapmıyor.Pata kreme benzer bir ürün fakat onun kadar da sıvı ve bulaşmıyor. :) Normal pudraya göre kapatıcılığı bence biraz daha üstün,ciltle tamamen bütünleşiyor.






Ben çoğunlukla ürünü tek başına kullanıyorum. Fondeten üzerine kullandığımda mükemmel bir bitiş veriyor. Ben bu ürünü çok sevdim.Hassas bir cildim olmasına rağmen bende sivilcelenme yapmadı.Ürünün 3 tonu mevcut ben mediun orta tonu sectim.Fakat bana biraz koyu geldi. Daha doğrusu çok sarı alt tonlu oldu.Yazın bronzlaşmış tenimle daha iyi oldu.Ürün bittiğinde bir daha ki sefere en açık light rengini alıcam.


Genel olarak ben bu ürünü oldukça başarılı buldum.Ürünü avon kataloglarından bulabilirsiniz.Sevgiler..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder