13 Eylül 2016 Salı

Avon Naturals Kiraz Çiçeği Vücut Spreyi

Merhaba arkadaşlar,bugün sizlere avonun geçen sene çok beğenerek aldığım fazlaca stok yaptığım bir ürününden bahsetmek istiyorum.


Kokusu çok güzel, çok hafif şekerli gibi yaz aylarına inanılmaz yakışıyor.Benim bu kullandığım eski seri aynı kokunun ambalajını değiştirdiler.Eskisi 125 ml iken yenisi 100 ml çoğu ay indirime giren bu serinin diğer çesitleri de çok güzel.Kalıcı değiller gün içinde birçok kez tazelemek gerekiyor.Ben yaz aylarında bu tarz spreyleri buzdolabına koyuyorum ve evdesem çıkarıp çıkarıp sıkıyorum :) Daha ferahlatıcı oluyor. Bir deneyin derim.Ayrıca bu ayki katalogta 5,50 tl.

6 yorum:

  1. Saç için olan spreyını alıp bıtırmıştım bunun çok güzeldi,tekrar alacağım aklımda ama kalıcı değildi saçlarımdakı kokusu,şöyle gün boyu mis gibi kokutan bir ürün bulsamda alsam ya çok iyi olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet buda çok kalıcı değil,katalogta görmüştüm saç için olanını ama almadım,bende denk gelirse alayım :)

      Sil
  2. Avonun bu spreyleri dediğiniz gibi hiç kalıcı değil sadece 10-15 dakikalık bir koku veriyor.Ama çantada taşınabilir hacimde olduğu için özellikle yazın ter kokmak yerine bunlardan sıkıp mis kokabiliriz.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bu tarz ürünleri hep yaz aylarında kullanıyorum.Çünkü terledikçe devamlı sıkıyorum. :)

      Sil
  3. Avonun vücut spreyleri sahane cok sevıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben parfünlerin vucut spreylerini daha çok sevdim.Bu seriye göre oldukça daha kalıcılar. :)

      Sil