5 Aralık 2016 Pazartesi

Bübchen El / Yüz Nemlendirici Sütü

Herkese merhaba,bugün sizlere aslında oğlum için aldığım fakat uzun zamandır kendim için kullandığım Bübchen markasına ait el / yüz nemlendirici sütünden bahsedicem.

Bübchen El / Yüz Nemlendirici Sütü

Oğlum doğmadan önce vücut bakımı için bübchen markasının hem yağını hem de el / yüz nemlendirici sütünü almıştım. Sütü o kadar çok beğendim ki oğluma da kendime de banyo sonrası çok severek kulandım. :) Hatta en çok ben kullandım. Ürünün en sevdiğim yanı hem yüz de hemde vücütta kullanılabilir olması. Ürünün nemlendirmesi çok güzel sürdükten kısa bir süre sonra hemen emiliyor. Ve yumuşacık yapıyor. Kokusu deseniz çok temiz, bebek kokusu gibi. En önemlisi içinde boyar madde ve koruyucu içermemesi.Ayrıca sentetik parfüm ve mineral yağ içermiyor.  Bitkisel doğal içerikli olan bu markanın çoğu ürününü çok severek kullandım. 

Bübchen El / Yüz Nemlendirici Sütü

Siz banyo sonrası vücut nemlendirmesinde ne tercih ediyorsunuz yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim. Sevgiler...

4 yorum:

  1. Normalde banyo sonrası bir şey sürmeyi sevmiyorum ve itiraf edeyim üşeniyorum; ama, hem temiz içerikli olması hem de hafif kıvamı ile bu ürün ilgimi çekti. Denk geldiğimde bir bakayım :) Fiyatı da uygunmuş hem. Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok sevdim bu ürünü bu markanın bizim oğlanda şampuan ve banyo köpüğünü de çok severek kullandım. :) Sevgiler..

      Sil
  2. içerik bakımından biraz temiz bir ürünmüş :) güle güle kulannın

    YanıtlaSil