6 Ocak 2017 Cuma

Avon Luck For Her- Avon Luck La Vie Edp Parfüm

Herkese merhaba, bugün sizlere avon markasına ait luck isimli parfümün 2 çeşidi olan for her ve la vie edp den bahsedicem.

Avon Luck For Her- Avon Luck La Vie Edp Parfüm
 Parfüm yorumu yapmaktan her zaman çekinirim. Çünkü tenden tene ve beğenilere göre benim beğendiğimi siz beğenmeyebilirsiniz. Bu yüzden yorumu yaparken çok ayrıntıya girmeden bahsedicem.

Avonun edp olan parfümlerinin çoğunu başarılı buluyorum. Çok çabuk parfüm bitirdiğimden neredeyse çıkan ve içinde çiçeksi kokular olan parfümleri denemek için alıyorum. Avonun luck isimli bu parfümlerini de çok beğendim. Her ikisi de çok ağır olmayan ve oldukça kalıcı kokular. Birbirlerine çok benzeyen bu kokuların biri daha şekerimsi diğeri daha çok çiçek ağırlıklı.

Avon Luck For Her

Luck for Her Edp olanın içeriğinde ışıltılı turunçgil, nefis meyveler, beyaz çiçek buketleri ve kadifemsi gül yaprakları var. Bu koku bana biraz şekerimsi geldi. 

Avon Luck La Vie

Avon Luck La Vie nin içeriğinde ise ferah çilek, müge çiçeği ve sedir ağacı bulunuyor.  Bu koku daha çiçeksi.

Her iki kokuyu da çok beğeniyorum. Avon kataloglarında sık sık indirime giren bu parfümlere şans verebilirsiniz. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere sevgiler...

14 yorum:

  1. Avon Rare Gold ve Rare Pearl kullandım uzun süre ancak parfümü bozdular. Şu anlamda kalıcılığı azaldı. Yani esans dolduruyorlar artık. Önceki Rare Gold üzerimden hiç gitmezdi. Bunu da hiç denemedim. Kokuları güzel bir de kalıcılıkları ile oynamasalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru diyorsunuz Nilgün Hanım eskiden çok çok daha kalıcıydılar. Rare gold ve rare pearl bende kullanmıştım bir ara çok güzel kokular. :)

      Sil
  2. Merhabalar hüzün sarısı blog keşif etkinliğinden geliyorum, banada beklerim :)
    sevgiler :)

    yenilenmeprojesi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. günlük kullanım için bende Avon'un parfümlerini kullanıyorum çok ta memnunum ve koku yelpazesi oldukça geniş..
    Bu parfümü daha denememiştim en kısa sürede deneyeceğim...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet koku çeşidi çok fazla bende çoğunlukla parfümlerimi avondan tercih ediyorum. :)

      Sil
  4. aklımda bulunsun not aldım bunları :)

    YanıtlaSil
  5. Günlük olarak avon parfümleri kullanan biriyim ve çiçeksi kokuları çok seviyorum :) Ambalajı da çok şık bu arada <3 Mutlaka bakacağım, sevgiler <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avon ambalaj konusunda baya aştı kendini :) Çiçeksi kokular benimde her zaman favorim :)

      Sil
  6. kokuları çok güzel keşke kalıcılığı da biraz fazla olsa

    YanıtlaSil
  7. harika bir koku bu ya..
    gayet başarılı bir inceleme olmuş.
    Avon Parfüm burada hepsini inceleyebilirsiniz avon severler için güzel içerik olmuş

    YanıtlaSil
  8. https://avon.parfum.gen.tr/Wish-Of-Luck-Bayan

    bu luck ile ne farkı var? AYnı değil dimi

    YanıtlaSil