2 Haziran 2017 Cuma

Gabrini Kozmetik Matte LipGloss Long Lasting BB 05

Herkese merhaba,
 bugün Gabrini Kozmetiğin anneler günü paketinden çıkan mat likit rujunu inceleyeceğim.
 Bende ki 05 numaralı pembe alt tonlu kırmızımsı koyu bir renk. 

Gabrini Kozmetik Matte LipGloss Long Lasting BB 05

Kalıcılığı çok iyi gün içerisinde tazeleme gereği duymadım.
 Hatta ürünü normal makyaj temizleyicilerle zorlanarak çıkardığım için suya dayanıklı ürünleri çıkarmak için olan makyaj temizleyicisini kullandım.

Gabrini Kozmetik Matte LipGloss Long Lasting BB 05

 Bence ürünün tek kötü yanı uygularken dudak kenarlarına çok taşması oldu. Bunu önlemek içinde şöyle birkaç öneri geldi ürünü uygulamadan önce dudakları nemlendirirsek böyle bir sorunla karşılaşılmıyormuş.
 Taşan yerleri temizleyeyim derken dudak etrafıma çok fazla bulaşma yaptı. 
Uygulama  yaparken aynı yerlerden birkaç kes geçtiğimde fırça izi kaldı. 
Açık renklerde böyle bir sorun olduğunu düşünmüyorum.

Gabrini Kozmetik Matte LipGloss Long Lasting BB 05

 Mat rujları çok seviyorum.
Bu markanın mat rujlarını çok sevdim. 
Denk gelirsem birkaç rengini alıcam. 
Renk skalaları oldukça iyi.
 Ürünler hakkında detaylı bilgi almak için gabrini kozmetik instagram sayfasını 


ve internet sitesini 

incelemenizi öneririm. 
Bir sonraki yazımda görüşmek
üzere.
Sevgiler....

6 yorum:

  1. Gabrini markasına ait bir ürün daha kullanmak kısmet olmadı, renk güzelmiş

    YanıtlaSil
  2. çok beğendim ben ruju, likit mat rujlara bayılıyorum

    YanıtlaSil
  3. Rengi çok yakışmış. Bu ton benim de çok sevdiklerim arasında ;)

    YanıtlaSil
  4. Rengi çok güzelmiş ve bence çok başarılı uygulamışsın bitanemm :) Uygularken bulaşması ise biraz rahatsız edici olsa da genel olarak merak ettim :))

    YanıtlaSil
  5. woouww super bir renk ve cok yakismis. Bende dun Gabrini kozmetigin rujlarina magazada elim gitti gitti geldi . sanirim alacagim :)tesekkurler

    YanıtlaSil
  6. size çok yakışmış dudak şekliniz çok muntazam :) ben koyu renk rujları yakıştıramıyorum kendime, daha çok açık renkleri kullanıyorum :)

    YanıtlaSil