24 Temmuz 2017 Pazartesi

Bioblas Procyanidin Üzüm Çekirdeği Ekstaresi Saç Dökülmesi ve Yağlanma Karşıtı Şampuan-Sponsor

Bioblas Procyanidin Üzüm Çekirdeği Ekstaresi Saç Dökülmesi ve Yağlanma Karşıtı Şampuan-Sponsor

Herkese merhaba,
 geçen hafta Bioblas'tan çok güzel bir kargo aldım. 
Daha önce bioblasın birçok ürününü kullandım ve memnun kaldım.
Yenilenen seriyi ilk kez deneyeceğim.
Üzüm çekirdeği eksteresi içeren bu seriyi en kısa zamanda denemeye başlıyorum. Bu güzel ürün için Bioblas'a çok teşekkür ederim. Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere sevgiler...

12 yorum:

  1. Saç dökülmesi ve yağlanma tam da benim saçımın sorunu yorumunu merakla bekliyorum.:)

    YanıtlaSil
  2. Ben bun u çok beğendim. Bir kere kokusu bir harika. Kızım bile müptelası oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kokusunu bende çok beğendim :) umarım saçlarıma da iyi gelir :)

      Sil
  3. Güle güle kullan, yorumlarını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  4. Yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum😊😊

    YanıtlaSil
  5. Hah bu tam bana göre hemen arastiriyorum 😊

    YanıtlaSil