5 Temmuz 2017 Çarşamba

Yumoş Extra Sensetive Yumuşatıcı

Herkese merhaba,
 bugün sizlere yumoşun sensetive isimli çamaşır yumuşatıcısından bahsedicem.

Yumoş Extra Sensetive Yumuşatıcı
Bloğumu takip edenler daha önceki yazılarımda, çarşaf ve havlularda yumuşatıcı kullandığımı bilirler.
Annemin bir arkadaşı özellikle beyaz renkli çamaşırlarda yumuşatıcı kullanırken renginin beyaz olmasına çok dikkat ettiğini çamaşırların o zaman daha beyaz olduğunu söylerdi.
Renkli olanların rengi beyaz renklerde az da olsa çıkarmış.
 Böyle birşey var mı bilmiyorum.
 Benim bu bilgi aklımda kalmış evlendiğimden beri yumuşatıcı alırken hep renginin beyaz olmasına çok dikkat ediyorum.

Yumoş Extra Sensetive Yumuşatıcı
Yumoş markasının ürünlerinin kokularını çok seviyorum.
Bu yumuşatıcının en sevdiğim özelliği çok baymayan bir kokusunun olması ve hassas ciltler de bile kullanılabilmesi.
Üzerlerinde 60 yıkama yazıyor ama nedense bende hiç 60 yıkama olmuyor hep daha az oluyor.
Market alışverişlerinizde denk gelirseniz bu ürünü kokusuna mutlaka bir bakın.
Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere sevgiler....

1 yorum:

  1. kokusu çok hoşuma gitti benim evdeki bitsin buna geçiş yapacağım :)

    YanıtlaSil