3 Ağustos 2017 Perşembe

Farmasi Capris EDP Parfüm

Farmasi Capris EDP Parfüm
Herkese merhaba,
bugün sizlere Farmasinin Capris isimli EDP parfümünden bahsedicem.
Farmasinin bazı parfümleri dünyaca ünlü markaların birebir aynı kokusu.
Bu parfümü de Dior markasının poison girl ile aynı olduğu için denemek istedim.
Poison Girl orginal kokusunu bilmiyorum o yüzden benzer olup olmadığı hakkında bir yorum yapamayacağım.
Farmasi Capris EDP Parfüm
Bu parfüm çiçeksi oryantal bir koku.
Bergamot yapraklarından gelen aroma ile çiçeksi tonların uyumunun olduğu ferah hafif bir koku.
Diğer famasi parfümlerine göre kalıcılığı çok çok iyi.
Çok sevdiğim bir koku oldu.
50 ml olan bu parfüm dönem dönem çok güzel indirimlere giriyor.
Denk gelirseniz mutlaka şans verin pişman olmazsınız.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere sevgiler...

3 yorum:

  1. merak ettim bu güzel şişeli parfümü, rengini çok sevdim, kokusunu deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. Çoğunlukla Farmasi'nin parfümlerini kullanırım ama Dior'a benzetildiğini duymamıştım :)

    YanıtlaSil
  3. Çok kötü aşırı şekerli buram buram vanilyalı gofret kokuyor aldığım en dandik parfüm

    YanıtlaSil