9 Ağustos 2017 Çarşamba

FARMASİ GOYA EDP PARFÜM

FARMASİ GOYA EDP PARFÜM
Herkese merhaba, 
bugün size Farmasinin Goya isimli EDP parfümden bahsedicem.
Farmasinin parfümlerinin dünyaca ünlü bazı parfümlere eşdeğer kokuları olduğunu bir çok yerde görmeye başladım.
İlgimi çeken indirimde yakaladığım parfümleri deniyorum.
Goya isimli bu parfüm Victoria's Secret Bombshell isimli parfüme ve Clinique Happy isimli parfüme eş değer koku olarak gösterilmiş.
Bombshell isimli parfümün kokusunu bilmediğim için gerçekten eş değer mi bunun yorumunu yapamıcam.
Fakat Clinique Happy isimli parfüme koku olarak benziyor.


FARMASİ GOYA EDP PARFÜM
Bu parfüm EDP olmasına rağmen kalıcılığı diğerlerine göre biraz düşük geldi bana.
Çiçeksi- meyveli bir parfüm.
Notalarında şalayık,ananas, vanilya, orkide ve meyveler bulunuyor.
Vanilya ve orkide kokusunu daha baskın olarak hissediyorsunuz.
Baymayan hafif bir kokusu var.
Bence yaz mevsimine çok uygun bir koku.
Hafif kokuları seviyorsanız sanş verebilirsiniz.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere sevgiler...




4 yorum:

  1. farmasi ürünlerini çok merak ediyorum ama bir kaç kremi hariç deneme fırsatım olmadı. güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. merak ettim kokusunu teşekkürler canım paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  3. Bu onerini dikkate alacağım. Güzel yazı olmuş,ellerine sağlık 😍

    YanıtlaSil
  4. Çok üzgünüm farmasi goya parfümü kaldırmış artık üretmiyomuş. Büyük hayal kırıklığına uğradım. Tekrardan kataloglarda görmek istiyoruz lütfen 😔😔😔

    YanıtlaSil