17 Kasım 2017 Cuma

Avon Mark Shine- Blushing Parlak Ruj

Avon Mark Shine- Blushing Parlak Ruj
 Herkese merhaba,
bugün sizlere Avonun Mark serisindeki geçtiğimiz aylarda yeni çıkardığı parlak  Blushing isimli parlak rujundan bahsedicem.
Normalde parlak gloss tarzı rujları sevmiyorum.
Rüzgarda saçlarım dudaklarıma yapışıyor ve bundan hiç hoşlanmıyorum.
Bu yüzden mat rujlar bir süredir favorim.
Avon bu seriyi çıkarınca denemek istedim.

Avon Mark Shine- Blushing Parlak Ruj

Yoğun bir yapısı var.
Diğer glosslara göre çok fazla yapış yapış his vermiyor.
Bu rujun tek sıkıntısı benim için rengi oldu.
Rengi o kadar açık ki bana hiç yakışmadı.
Esmer tenlilere bu rujun daha çok yakışacağını düşünüyorum.


Avon Mark Shine- Blushing Parlak Ruj
Katalogta daha koyu gibi görünmüştü fakat baya açık bir pembeymiş.
7 ml olan bu rujların indirimsiz katalog fiyatı 36.00 tl.



2 yorum:

  1. Evet esmerlerde ya da doğal sarışınlarda çok daha hoş durur bu renk ama güzel renkmiş ya :)

    YanıtlaSil
  2. Rujun yapısı hoş duruyor yalnız; bu renkte bile dalgalanma yapmamış dudakta. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil