4 Aralık 2017 Pazartesi

Nisshygenic Duşakabin Banyo ve Wc Temizleyici


Nisshygenic Duşakabin Banyo ve Wc Temizleyici
Mutlu günler herkese,
sizlere temizliğini kolaylaştıracak Nisshygenic markasına ait Duşakabin,Banyo ve Wc Temizleyicisinden bahsetmek istiyorum.

Doğal ve doğa dostu formülü ile kir ve kireç birikintileri kolayca temizler, güçlü bir temizleyici olmasına rağmen hassas kaplama yüzeylere zarar vermez.
Benim için banyo ve tuvalet temizliği çok önemlidir.
Özellikle kullandığım ürün lavabomu çizmeden parlatmalıdır.
Bu ürün çizmeden çok güzel parlaklık veriyor.

Özellikle armatürleri pırıl pırıl yapıyor.
Bunun yanı sıra zamandan tasarrufta önemlidir.
Kısa zamanda az güç harcayarak iş yapmalıyım.
Banyoda ki sabun artığı ve kirleri tek fısta kolayca temizliyor.
Kireç temizliği içinde fısfıs yardımıyla ürünü bir miktar sıktıktan sonra 5-10 dk arası bekletiyorum ovmadan kolayca güzel sonuçlar alıyorum.
Nisshygenic Duşakabin Banyo ve Wc Temizleyici
Nisshygenic'in bu ürününü klozet temizliğinden tutunda  lavabo, banyo her yerde kullanıyorum.
Başka bir ürüne gerek kalmadan her yerde kullanıyorum.
Ürünün çok güzel bir kokusu var.
Temizlik sonrası da bu koku bir süre daha kalıyor.
Bu zamana kadar kullandığım temizleyicilerin büyük bir kısmı ürünü uygularken ki verdiği koku boğazımı yakmıştır.
Bu üründe böyle bir sorun hiç yaşamadım.
Bu performansa ürünün fiyatı çok uygun mutlaka denemenizi tavsiye ederim.
Çok beğendiğim ve devamlı alacağım bir ürün oldu.
Sizlerde Nisshygenic markasının diğer ürünlerine
http://www.niss.com.tr/urunler/tum-urunler adresinden ulaşabilir ve sipariş verebilirsiniz.






2 yorum:

  1. ilk defa duyduğum bir marka ama görürsem deneyeceğim mutlaka :)

    YanıtlaSil
  2. Çok amaçlı olması güzelmiş :) denemek lazım teşekkürler ;)

    YanıtlaSil