12 Aralık 2014 Cuma

ORİFLAME KURU VE YIPRANMIŞ ELLER İÇİN BAKIM KREMİ

Herkese merhaba,


Malum havalar soğudukça ellerimiz çatlamaya kurumaya başladı.Gün içerisinde ellerimi suya çok sokan biri olarak her odada bir krem bırakmaya başladım.Özelliklede son 1 haftadır ellerim çok fazla neme ihtiyaç duyuyor.Daha önce kullandığım sevip sevmediğim el kremlerinden önceki yazılarımda bahsetmiştim okumak isterseniz aşağıya linklerini bırakıcam.


Bugün sizlere severek kullandığım ve bu ayki katologta indirimde olan bir üründen bahsedicem.Oriflamemin el kremlerinin çoğunu seviyorum.İndirimlerde denk geldikçe farklı kokuları yapıları deniyorum.




Son haftalarda kuru ve yıpranmış eller için olan bakım kremini elimden düşürmez oldum.Bir kere yapı olarak çok çabuk emiliyor,Bu benim için çok büyük avantaj.Elleri yumuşacık yapıyor küçük bir miktar yeterli oluyor.Boyutu küçük 50 ml fakat uzun süre gidiyor.Ne sıvı bir yapısı yok.Nemlendirmesi oldukça iyi Kokusu ise çok baymayan hafif bir koku.


Ben bu ürünü markanın birçok ürününe göre daha çok sevdim.Bittikçe alacağım bir ürün oldu kendisi. :)Ay bitmeden bu ayki katoloğa bir göz atın derim.Sevgiler..
.




1 yorum: